تعریف :

 

باشگاه مشتریان را می توان یك كلوب  برای ارتباط  بین افراد یا سازمان ها تعریف كنیم كه بوسیله یك ارگان و به منظورایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین این اعضاء ایجاد شده است و به آنها مجموعه ای از منافع را ارائه می كند . هدف باشگاه مشتریان،‌‌‌‌فعال كردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها بوسیله ایجاد یك رابطه مستقیم است.

 

باشگاه مشتریان را به دو قسمت تقسیم می كنیم

 

باشگاه نامحدود : برای عضویت در این باشگاه نیاز به شرایط و هزینه نیست. برای سازمان هایی كه به عضو نیاز دارند مناسب است و اغلب تمامی اعضا از تمامی امكانات می توانند استفاده كنند.

 


نرم افزار باشگاه مشتریان باشگاه ,مشتریان ,باشگاه مشتریان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گندم موزیک فروشگاه اینترنتی محصولات زناشویی ارتقائ سطح امنیت گلچین مطالب 96 تحلیل آماری مقالات و پایان نامه ها فروشگاه اینترنتی طلبه بسیجی