تعریف :
باشگاه مشتریان را می توان یك كلوب برای ارتباط بین افراد یا سازمان ها تعریف كنیم كه بوسیله یك ارگان و به منظورایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین این اعضاء ایجاد شده است و به آنها مجموعه ای از منافع را ارائه می كند . هدف باشگاه مشتریان،فعال كردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها بوسیله ایجاد یك رابطه مستقیم است.
باشگاه مشتریان را به دو قسمت تقسیم می كنیم
باشگاه نامحدود : برای عضویت در این باشگاه نیاز به شرایط و هزینه نیست. برای سازمان هایی كه به عضو نیاز دارند مناسب است و اغلب تمامی اعضا از تمامی امكانات می توانند استفاده كنند.
نرم افزار باشگاه مشتریان باشگاه ,مشتریان ,باشگاه مشتریان منبع
درباره این سایت